torstai 2. tammikuuta 2014

Kohta!

Mitäs ihmettä, se aika vaan juoksee ihan mieletöntä vauhtia! Jäljellä on enää muutama hassu päivä siviilissä, ja mun pää taitaa räjähtää ihan kohta kun en tiedä mitä tässä tekisin. Nämä viimeiset päivät menee ihan istuskellessa ja ajatuksiin hukkuessa. Ei varsinaisesti jännitä mutta kuitenkin ilmassa on jotain jännää. Oon lueskellut aamukampaa ja muiden varusmiesten blogeja ja instassa selaillut mitä uutta tulee intti-tägin alle. Oikeen elämän kavereita en ole hirveesti kuormittanut inttiasioilla, haluan pitää ajatukset toistaiseksi jossain muussa ja olla tylsistymättä ulkopuolisia jorinoillani.

En ole vielä pakannut vaikka varmaan pitäisi. Oon kyllä miettinyt että mitä sinne pitäisi ottaa mukaan, loppujen lopuksi aika vähällä tavaramäärällä sinne kannattaa lähteä. Mitä nyt muiden varusmiesten blogeja oon lukenut niin ennen lähtöä he ovat ottaneet mukaan moninkertaisen määrän siihen verrattuna, mitä siellä lopulta ovat tarvinneet. Firmahan tarjoaa melkein kaiken, itse otan mukaan lisäksi ehkä tyyliin hygieniavälineet, laturin, rahapussin, tilinumeron, palveluksenastumismääräyksen ja ehkä jotain tekemistä vapaa-ajalle (sikäli kun sitä meille ennen ekoja lomia hirveesti suodaan). Niin joo ja ponnareita ja pinnejä pitää ostaa, ne tuntuu häviävän siinä silmänräpäyksessä kun sen pakkauksen avaa.

Valmentaja oli hommannut mulle urheiluseuralta semmosen kirjeen jolla voin todistaa kuuluvani seuraan ja josta käy ilmi meidän harjoitusajankohdat, tarkoituksena on hakea harkkavapaata sitten kun se on koulutuksen puolesta mahdollista. En kyllä vielä tiedä kenelle mun sitä pitää esittää, mutta sinisilmäisesti ja yltiöoptimistisesti uskon sen selviävän ensi viikolla.


Vuosi vaihtui mun osalta mahtavissa merkeissä. Olin hirveän otettu ja iloinen kun mut kutsuttiin viettämään vuodenvaihdetta kaverin mökille. Hänen lisäkseen en tuntenut muita, mutta kyllä siinä mukavasti mökkeilyn, saunomisen ja muun ohessa tutustuttiin :) Käytiin myös jatkoilemassa yöelämässä, sekin oli tosi mukava reissu! Ilokseni meidän seurueessa oli kaksi tulevaa inttikaveria, onpa kiva tietää etukäteen heistä edes muutama.

Mä taidan jatkaa tässä päivien laskemista ja keksiä jotain kehittävää viimeisille siviilipäiville. Huomenna on viimeiset harkat toistaiseksi, hurjaa!

1 kommentti:

  1. Täällä toinen intin aloittaja, niin siis huomennahan se alkaa ;) Tsemppiä, kirjailehan kuulumisia tänne, mieki koitan omaani :>

    VastaaPoista